onsdag den 28. december 2011

Julegaverne....

Jeg hopper lige fra den alvorlige genre, til den en noget lettere.....årets høst af julegaver ;-)

Af Drengerøven fik jeg et gavekort, som jeg idag har indløst til denne silkekjole fra Hale Bob. Mit kendskab til mærket, har indtil nu begrænset sig til, at mærke drømmende på tøjet, for det er ikke ligefrem H&M priser, der sidder på mærkaten ;-)

Men med kombinationen af 50% rabat, og en smule kontanter i pungen, blev denne drøm altså min. 




Så faldet der også et par lammeskindsbukser, Royal Copenhagen Contrast krus og et gavekort til H&M af :-)



Det blev også til en mascara, samt Jo Nesbøs "Kakkerlakker" - der blev læst 1. juledag, og så "Snemanden" som jeg er fuld gang med nu. (Hvis du er til krimier, og ikke kender ham, så bare se at komme igang! De er SÅ spændende og velskrevede.) 



Jo, jo...det og lidt mere, var tiltænkt mig i år. Og jeg er glad for det hele :-)






6 kommentarer:

  1. Sikke en kjole og jeg er også vild med bukserne...elsker læderbukser!
    Dejlige gaver.
    Solhilsen
    Stine

    SvarSlet
  2. Flot kjole til flot quinde. Og de nye bøger er jo ej heller at foragte - glæder mig til at læse dem ;o)

    Knus fra Moster Søs

    SvarSlet
  3. Sgu ikke helt tossede de gaver du har fået - håber du og dine får et fantastisk og forrygende 2012. Kh :-)

    SvarSlet
  4. Det var da en fantastisk omgang gaver! Lucky you!

    SvarSlet
  5. Hold op for et gaveorgie!! Fed fed kjole - og bukser!
    Kram Pernille

    SvarSlet
  6. Tak for jeres hilsener :-)

    SvarSlet