lørdag den 7. januar 2012

Same procedure as last year, Miss Sophie?

Lige en opfølgning på indlægget fra igår.....

Jeg har også i sinde, at kaste mig over bedre vaner i det nye år - selvom det nu ikke er et nytårsfortsæt, men bare nu, at lysten, viljen og motivationen pludselig dukkede op. Og så er det jo bare om, at slå til ;-)

Jeg har investeret i sådan en satan her.....




En elektronisk cigaret. Væk med de "analoge" smøger ;-)

Spændende om jeg ryger med i bunken af alle dem, hvis planer om en sundere livsstil, ender ud i....ingenting. Men, det gør jeg ikke! Basta!

Jeg glæder mig faktisk rigtig meget, til den lander i min postkasse. Så jeg håber, at jeg snart kan fortælle lidt om, hvordan det går med min Satan ;-)

Held og Lotto med DINE nye - og bedre - vaner :-)




7 kommentarer:

  1. sådan en "satan" har jeg ikke brug for ,for jeg er så "hellig" at jeg ikke ryger hehe (host host) jeg er x-ryger :)
    men den ser smart ud :)

    Gangi þér vel!

    hvis du ikke ved hvad det betyder så se her :
    http://www.omniglot.com/language/phrases/goodluck.htm

    SvarSlet
  2. Hej Helle,

    Skønt at du er stoppet! Hvor længe har du været røgfri?

    Og tak skal du have ;-)

    SvarSlet
  3. jeg har været røgfri i 10 år og tror ikke jeg starter igen :) min mand er ryger :(

    SvarSlet
  4. Tillykke med rygestoppet :)

    Hepper på at du kan holde det!

    Karen
    (ex-ryger, der stadig ryger lidt til fest)

    SvarSlet
  5. En af mine bekendte bruger sådan en kalorius dér, og hun synes, det fungerer ret godt.

    Så jeg tror på det på dine vegne :)

    Held og lykke med det :)

    SvarSlet
  6. Jeg tror på dig :o)

    Lurer på om jeg skal investere i sådan en satan til min mand ;o)

    knus søs

    SvarSlet
  7. Den funker altså! Total genial opfindelse :-)

    SvarSlet