mandag den 21. januar 2013

Opbevaring lavet af læderstropper og en hyldeknægt....

Hvis man vil have ideer til alternativ opbevaring, så er nettet jo et fabelagtigt sted at lede!

Jeg faldt over den her "boghylde", som man jo rimelig nemt kan lave selv.


Billedet er fundet HER

For mig ligner det i hvert fald bare en hyldeknægt, med læderremme på. Remmene er godt nok sat sammen, så de er lange nok. Men man kan finde alt, hvad man skal bruge hos Læderiet. (Og jeg får altså ikke reklamepenge - handler der bare altid selv. Måske andre har billigere alternativer?)

Men det er da en fed løsning! For hvem siger, at man lige skal putte bøger i? Man kunne - hvis remmene er lange nok - sætte en lille bogkasse i? Eller bruge den til magasiner?

Hvis man sætter en en lille "hylde" i, kan den bruges til kosmetik. Eller håndklæder? Krydderier? Det hele afhænger jo af, hvor stor du laver den - og din fantasi ;-)

Og en hyldeknægt kan du få til en flad 20´er i Ikea - for at tage et eksempel.

Du skal blot vende den "på hovedet", når du hænger den op....så det ser ud som her:


Og man kunne da også bruge natur-reb istedet for læderremme. Så kan man jo bare slå en knude, for et endnu mere råt look.

Jeg skal i hvert fald prøve én af varianterne ;-)




4 kommentarer:

  1. Det ser meget fikst ud :-)
    Cecillie

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg synes det er en fed løsning. Nu må vi se, om jeg kan lave noget, der er lige så fedt ;-)

      Slet
  2. Genialt ! ! !
    Og hvis man udhuler en gammel bibel, kan den bruges som urtepotteskuler til en vandrende jøde.

    Der er uanede muligheder i den der ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Wildskud,

      Sjov ide med bibelen! :-)

      Slet